SEYYİDÜL’İSTİĞFAR DUASI

Eylül 19, 2008 at 23:30 p 2 yorum


seyyidül istiğfar duası

“Allahümme ente Rabbî lâ ilahe illâ ente halaktenî ve ene abdüke ve ene alâ ahdike ve vâ’dike mes’tetâtü eûzü bike min şerri mâ sanâtü ebû’ü leke bi-nîmetike aleyye ve ebû’ü bizenbî fağfirlî zünûbî feinnehû lâ yağfıruz-zünûbe illâ ente bi’rahmetike yâ erhamer’râhimîn”

Ma’nâsı: “Allah’ım! Sen benim Rabbimsin. Senden başka (ibâdete lâyık) hiçbir ilâh yoktur. Ancak sen varsın. Beni sen yarattın. Şüphesiz ben senin kulunum. Gücüm yettiği kadar, Zât-ı Ecelli âlâna verdiğim sözde durmağa çalışıyorum. Ya Rabbi! işlediğim günahların şerrinden sana sığınıyorum.Bana lütuf ve ihsan buyurduğun nimetleri ikrar ve itiraf ediyorum, günâhlarımı da itiraf ediyorum. Yâ Rabbi! Beni mağfiret buyur (günâhlarımı bağışla), zira senden başka günâhları bağışlayacak (mağfiret edecek, af edecek) yoktur.”

Peygamber Efendimiz “Her kim, bu duâyı inanarak sabahleyin okur da o gün akşama çıkmadan ölürse o kimse cennetliktir. Her kim de akşamleyin okur da, sabah olmadan (sabaha çıkmadan) ölürse o kimse cennet ehlindendir (Cennete girecektir).” buyurdular. Buhari

sifa-ayetleriyle-okumak

sihhat-ve-saglik-icin

seyyidul-istigfar-duasi

salat-i-tefriciye-salam-nariye

iftar-duasi

Entry filed under: Dua, inanç, Müslüman, Müslümanlık, Peygamber. Tags: .

ŞİFÂ ÂYETLERİ NELERDİR? Kadir Gecesi (52. Gece) Duası nasıl yapılır?

2 Yorum Add your own

  • 1. ZÜMRÜT KÖYÜ  |  Eylül 30, 2009, 23:30 p

    Rabbim yar ve yardımcınız olsun gerçek manada inananlardan eylesin bizleri…Selam ve dua ile

    Cevapla
  • 2. laz  |  Ağustos 28, 2010, 23:30 p

    allah razı olsun ümmeti muhammedden

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kitap indir

Gençliğin imanını sorularla çaldılar Pdf formatında indirmek için resmin üzerine tıklayınız. Kitap hakkında daha fazla bilgi edinmek yada farklı formatta indirmek için buraya tıklayınız.

Blog Stats

  • 1,546,474 hits

GençMücahid.Net


Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

