Peygamber Niçin Öldü?

Ekim 8, 2006 at 23:30 p 2 yorum


SORU: Peygamber bu zamana kadar yaşasaydı, ona inanır ve tabi olurdum,
niçin öldü?


CEVAP: Eşhedü enlâ ilahe illallah ve eşhedü enne Mühammeden abdühu verasuluh
demek: Ben şehadet ederim ki, ilah yoktur, (yani kanun koyucu, tapılacak put, tağut
yoktur), ancak Allah vardır, (yani kanun koyucu olarak ancak Allah vardır) Ve ben yine
şehadet eder inanırım ki, Muhammed (s.a.v) insandır ve Allah’ın (c.c) insanlar arasındaki
elçisidir.

İnsan olduğuna göre, mutlaka ölecekti ve öldü de.
‘Görseydim inanırdım’ sözüne gelince: Sanki görenlerin hepsi Peygamberimize inandılar
mı? Hem de mucizelerini gördükleri halde yine inanmadılar.

Sonra Peygamberimiz (s.a.v), bugüne kadar yaşasaydı o zaman da; “O, peygamber hem de
1400 senedir yaşıyor, elbette Allah’ın emirlerini yerine getirir. Ben 60-70 yıl ancak
yaşarım, Allah o uzun ömrü bana verse, ben de çok ibadet eder, Allah’ın bütün emirlerini
yerine getirirdim. Şimdi ise bu kısa ömrümü veremem
” diyeceksin. Çünkü, inanmak
istemiyorsun. Bugün birçok bahaneler bulduğun gibi, Allah (c.c.) 1400 sene ömür verse idi,
o zaman da birçok bahaneler bulacaktın. Çünkü, Allah’a yönelmek zor geliyor. Halbuki bir
bilebilsen, ne güzeldir İslâm’a yönelmek. Dünyada ve ahirette mutlu olmanın yolu İslâm’a
(şeriate) sarılmaktadır ama bir idrak edip dönebilsen…

Emine Şenlikoglu GEnçliğin İmanını Nasıl ÇAldılar…

Entry filed under: Hz. Muhammed, Peygamber, resul. Tags: .

İslam’da Kadın Hakları Üstün oldukları Yerler. Peygamberlere ne Lüzum Vardı?

2 Yorum Add your own

  • 1. ZÜBEYDE BEYZA YİĞİT  |  Nisan 19, 2008, 23:30 p

    PEYGAMBERİMİZİN BU GÜNE KADAR YAŞAMASINI, ONU GÖRMEYİ İSTERDİM.

    Cevapla
  • 2. merve  |  Haziran 2, 2008, 23:30 p

    Allah bizi hepp inananlardan eylesin doğru yoldan ayırmasın.. herkezi kalbi Allah ve Hz.Muhammedin sevgisiyle dolsun..

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kitap indir

Gençliğin imanını sorularla çaldılar Pdf formatında indirmek için resmin üzerine tıklayınız. Kitap hakkında daha fazla bilgi edinmek yada farklı formatta indirmek için buraya tıklayınız.

Blog Stats

  • 1,889,566 hits

GençMücahid.Net


