Baş Örtüne Sahip Çık

Baş Örtüsü için El Ele

Linki Tıkla

Kimliğine Namusuna Ailene Sende Destek ol.. Bir yorum yaz.

524 Yorum Add your own

  • 1. yasemin  |  Eylül 7, 2008, 23:30 Z

    ben yasemin herkese selam bende kapalıyım allaha çok şükür ailem üniversitede sorun olur die kapanmamı istemediler ama onlara karşı gelip ben kapandım daha yaşım 18 bende çok şeylere özeniyorumsaçım açık olsaydı saçımı böyle yapardım şu tokadan takardım falan die sonra düşünüyorum ya öteki taraf… burda hadi taktım o tokaları süslendim ama ya allah ona ne hesap vericem diğer tarafta… ben bu sene öss sınavına giricem amacım doktor olmak fakir hastaları bedavadan tedavi etmek huzur evlerine kimsesiz çocuk yurlarına sürekli ziyaret edip onlara yardım etmek okul yaptırmak hastane yaptırmak bunlar benim en büyük hayallerim bu hayallerim için de çok çalışıyorum allahın izniyle kazanırım inş.bu hayallerim için yazın o sıcakta saatlerce türbanımla ders çalıştım çok sıcakladım sıkıldım bunaldım ama pes etmedim.şu an pes etmedim açmadım saçımı peki üniversiteye gidince doktor olunca o zaman ne yapıcam…okumaktan vazgeçsem peki hayallerim nolacak sizce ne yapamalıyım?bana yardım edin lütfen şimdiden allah hepinizden razı olsun…

    Cevapla
  • 2. mazhar  |  Ekim 22, 2008, 23:30 Z

    Kur’ân ; dürüst, namuslu ve ahlâklı bir toplumu öngörmektedir. Bunun için toplumun çekirdeğini teşkil eden ailenin kadın ve erkek bireylerini uyarıyor: Bakışlarınızı kontrol edin ve ırzlarınızı korumak için örtünün. Kadına, hem kendi iffetini ve hem de erkeğin korunmasına yardımcı olması için daha kapsamlı örtünmeyi öngörüyor. Kadının erkekten biraz daha fazla kapanması, dişi olarak yaratılışının gerektirdiği yükümlülükten kaynaklanmaktadır. Oysa Allah katında kadın ile erkek eşittir ve bu gerçek Kur’ân’ın birçok ayetleri ile açık bir şekilde vurgulanmıştır. Tevbe 9/71 : «Mü’min erkekler ve mü’min kadınlar birbirlerine veli (Dost, arkadaş, yardımcı, koruyup gözetleyicileridir.»

    Cenâb-ı Allah; özenerek en güzel biçimde var ettiği kadın ve erkek kullarının, yaratılışa yakışır şekilde güzel ve süslü giysiler içinde olmasını istemektedir. İlkel, bayağı bir giyimle kendilerini çirkinleştirmemelidir. Temiz ve güzel giyinmek inananlara helâldir ve Allah’ın emridir.

    Kur’ân’da sadece iki ayette açıklanan örtünme, en önemli hüküm gibi gösterilmeye çalışılmış, toplumumuzda sorun haline getirilmiştir. Oysa İslâmiyetin esası TAKVA’dır ve yüzlerce ayetle belirtilmiştir. İnsanları Cenâb-ı Allah’a ulaştıracak ve rahmetine, sevgisine kavuşturacak örtünme, ancak TAKVA ELBİSESİ ile olur. A’raf 7/ 26 : «Ey Ademoğulları (kadınlar ve erkekler)! Size ayıp yerlerinizi örtecek örtü ve bir de süs elbisesi indirdik. Fakat TAKVA ELBİSESİ hepsinden hayırlıdır.»

    Örtünme; toplumumuzda ciddi huzursuzluklara neden olmak tadır, bunun için sorunun acilen çözülmesi gerekir. Kur’ân’ın emrettiği yol, çağdaş bir Din Şûrasıdır. Böylece anlaşmazlıklar Cenâb-ı Allah’ın öngördüğü gibi çözüleceğinden, toplumdaki sorunlar da ortadan kalkacaktır.
    (Bkz. Bu Kitap – Anlaşmazlıklarınızı Allah’a Arzedin)
    OYSA ALLAHIN AÇIKÇA GÖSTERDİĞİ AYETLERİ BİR LAİKLİK UĞRUNA HARCIYOLAR ALLAH DOĞRU YOLU GÖSTERİR İNŞALLAH ONLARA

    Cevapla
  • 3. betül  |  Ekim 26, 2008, 23:30 Z

    s.a ben lise öğrencisiyim okulda malesef başımı açıyorum sözde eşit bi ülkede anlamıyorum benm başmdaki örtümden ne istiyorlar

    Cevapla
  • 4. zeynep  |  Ekim 30, 2008, 23:30 Z

    ben kapalı bir bayan değilim. kapanmam gerektiğini de düşünmüyorum. bir arkadaş yorumunda Kuran’da gözlerden sakınmamız gerektiği yazdığını söylemiş ve eklemiş ” Sokaklarda dolaşırken görmüyor musunuz fıldır fıldır bakan gözleri.” diye. Bence devlet tutup da insanların neden kapandığıyla, kapanmaması gerektiğiyle ilgilenmek yerine önce bu durumla ilgilenmeli. Madem devlet bu konuda birşeyler yapmak istiyor ve madem Kuran’da geçen kapanma ile ilgili konuyu “Baş kapamak değil o illa türban değil” diyor, ki ben de öyle düşünüyorum, o zaman neden o insanların sokaklardaki erkeklerin bakışlarından rahatsız olduğunu araştırsın ilk önce, bunu çözsün. Ben kendi adıma çok rahatsızım bu konuda, kapalı olsun olmasın tüm kızların da rahatsız olduğuna eminim. Kapanmak istemelerinin sebebini de, Kuran’da yazıyor olmasına artı olarak, bu yüzden çok iyi anlıyorum.
    Dediğim gibi ben kapalı bir kız değilim, kapanmayı da düşünmüyorum. Madem düşünce özgürlüğü, ben bu son olaylardan sonra çevremde görmekten de hoşlanmıyorum. Bunda kızacak kırılacak bir şey yok. Ama ben hoşlanmıyorum diye, bilmemkim hoşlanmıyor diye kimsenin kimseye “başını aç” demeye, hele ki “başınnı açmazsan üniversiteye giremezsin, yok işte şu işe giremezsin” gibi şeyler söylemeye hakkı yok. Ben hoşlanmıyorsam o benim bileceğim iş, içimde tutmak zorundayım ben onu. Eminim ki birçok kapalı bayan da beni çevresinde görmekten hoşlanmıyordur. Ama nasıl onlar bana gelip de başını kapa diyemiyorsa, ben de ona başını aç diyemem. Ben kim oluyorum, bilmem devlet bakanı kim oluyor ki bir insanın inancını uygulamasına karışıyor? Kimsenin böyle bir şey yapmaya hakkı yok. Ben türbana karşıyım desem şimdi, sanane ki derler dimi. Aynen öyle, ben nasıl karışabilirim ki benimle alakası olmayan birşeye? Madem karşısın takma o zaman derler adama. Ben de aynen öyle yapıyorum, ne kimseye karışıyorum ne de kendimi bu olaya karıştırıyorum.
    Ve bir sosyoloji öğrencisi olarak şu kadarını söyleyebilirim ki kimse sizin burda yazdığınız gibi dini bir olay olarak görmüyor bunu. Açıkçası ben de görmüyorum. Tamamiyle sosyal bir olay olarak görüyorum. Yoksa bunu sizlere söyleyen insanlar da Müslümanız diyorlar. Bu müslüman olup olmamak değil artık, tamamiyle toplumdaki dengelerin birbiriyle oynaması. Bunun bedelini de kapalı olan arkadaşlarım ödüyor. Birbirimize düşüyoruz, kavgalar ediyoruz, dolayısıyla hepimiz ödüyoruz. Ben de ödüyorum. Üniversitede sınıfımdaki türbanlı arkadaşımla aramda gerginlik oluyorsa bu onların suçu, bizim değil.
    Eğer ortada bir taraf varsa ve ne yazıkki bir tarafta olmak zorundaysak, ben sizin karşı tarafınızdayım, ailem, çevrem ve yetiştiriliş tarzım bunu gerektiriyor. Ama bu sizlerin yanında olmadığım, haklarınızı sonuna kadar savunmadığım anlamına gelmiyor. Ailemle bile kavga ediyorum kapalı arkadaşlarımın haklarınızı savunma adına. Ama sonuçta ben yine de karşı taraftan biriyim ve bu taraftan gördüğüm üzere sizlere verebileceğim tek bir tavsiye var, haddime sığınaraktan. Kesinlikle bu olayları dininize bir saldırı olarak görmeyin. Size bunları söyleyenler din filan düşünmüyorlar. Demin de dediğim gibi tamamiyle güç gösterisi, toplumun denge kuralları bunlar. Sizin dininize, benim de dinime, kimse karışamaz. Kimse dininizden uzaklaştırmak istemez, sadece çevrelerinde görmek istemez bunlar. Mesajlarınızın okuyabildiğim kadarından anladığım üzere, hepinizde bir öfke bir telaş var. Ben daha sakin olmamız gerektiğini düşünüyorum. Öfkeyle, aceleyle, kinle değişecek şeyler değil bunlar. Birbirimize düşmekten başka işe yaramaz bence bu kin.
    Son olarak bir örnek vermek istiyorum. Bazıları bir alaka görmeyebilir ama ben görüyorum. Eski Türk filmlerini izlediğim zaman, hep görüyorumki Fenerbahçe taraftarlarıyla Galatasaray taraftarları iç içe oturuyorlar. Yanyana oturuyorlar ama biri FB diye bağırıyor biri GS diye. Kimse birbirine dönüp de way sen ne diosun demio. Peki bu taraftarları ayırmışlar zamanında. Ne yapıyorlar? Birbirlerine meşale, taş, şişe atıyorlar. E peki insan düşünüyor, eskiden yanyanayken nie birbirlerini öldürmüolardı o zaman bu insanlar? Kim neden ayırdı bu insanları? Peki şimdi hadi eski düzeni getirelim desek yanyana koysak bu insanları, eskisi gibi olabilirler mi yoksa kavga gürültü kopar, maçlar izlenmez hale mi gelir?
    Annem diyorki onun zamanında üniversiteye kapalılar da girermiş kapalı olmayanlar da ve kimse birbirine dönüp bakmazmış niye bu böyle diye. Peki biz de sonunda bu taraftarlar gibi mi olacağız? Yanyana gelemeyecek hale mi geleceğiz? HAdi onları futbol federasyonu ayırmış, bizleri kim ayırdı? Farkında mıyız bizleri kimin böyle ayırıp iki kategoriye koyduğunun? Ben ayrılık istemiyorum. Umarım yanyana sorunsuz hayatımızı sürdürebileceğimiz bi gün tekrar gelir.
    En iyi dileklerimle.
    Zeynep

    Cevapla
    • 5. ali  |  Ocak 2, 2010, 23:30 Z

      Sevgili müteddeyin insanlar,
      Bende sizin gibi müslüman bir ailenin müslüman bir çocuğuyum.
      Dinimiz ce kapanmanın bir sünnet olduğunu düşünüyorum. Ancak Türkiye’deki bu türban ile kapanma trendini iki açıdan inceliyorum.
      birincisi kadınların daha kolay bir yaşam sürmeleri için makyaj yok, saç bakımı yok ve lüks harcamaalaarın daha taasaarruflu olması sebebi ile birazda muhafazakar ailelerin çocukları olarak. bu yolu seçerler. ben erkek olarak türbanlı kızların erkeklere daha seksi baktıklarını biliyorum. parklarda ve sosyal yerlerde ben bütün vücut hatları ortaya çıkmış kaapalı kızlar görüyorum. erkek aarkadaşları ile yapmadıkları kalmıyor. İkinci yol ise zenginleşmenin yolu. bir bakın bütün lüks arabalaarın içinde türbanlı kadınlar var bütün lüks tüketimleri türbanlılar yaapıyor. hani dinimizde israf haramdı. ben büyük mağazalaarda çalışan arkadaşlarımdan öğreniyorum ki % 30 tüketim grubu zengin türbanlılar. Hani eşitlik olacaktı. Merak ediyorum ki şu an türkiyede bütün zenginler eşleri kapalı eerkeklerden oluşuyor. bunu bir bana anlatsın. arkadaşlar birilerinin ekmeğine yağ sürüyorsunuz allah aşkına bağımsız türkiye için bir daha düşünün sevgiler

      Cevapla
  • 6. fatma  |  Kasım 3, 2008, 23:30 Z

    öncelikle herkesi selamliyorum, ben basimi kapatmiyorum ama kapanmayi cok istiyorum fakat bi turlu cesaret edemiyorum, bunun sebebi belcikada yasiyo olmam cünkü burada zaten cok fazla dislaniyoruz, birde bas örtü takinca daha fazla dislanicaz.
    kuzenim okulu bas örtüyle bitirdi fakat su anda issiz, bunun sebebi ise bas örtülü olmasi.sizce kuzenim acilmalimi?

    Cevapla
  • 7. ömer  |  Kasım 6, 2008, 23:30 Z

    memleketin bu kadar sorunu varken sırf dinini yaşama uğruna başını örten bacılarımızla uğraşanlar allah size akıl fikir versin ne diyim…

    Cevapla
  • 8. arife  |  Aralık 23, 2008, 23:30 Z

    ben basörtülü bir ögrenciyim insanları kıskırtmaya akınız yok

    Cevapla
  • 9. Esra M.  |  Ocak 11, 2009, 23:30 Z

    Mrb ben almanyadan Esra. Bende basörtüsü takiyorum ve bundan gurur duyuyorum. Bence Türkiyedede artik bu yasak kalkmali; cünkü okulumuzda Islam ile ilgili konu yaptigimizda; örnek olarak Türkiye övünüldü ama ilk aklima gelen basörtü yasagi oldu. Madem örnek ülke ve cok müslüman var (bildigime göre 98%) ozaman niye basörtü takmasi yasak? Hristiyan bi ülkede yasiyorum ama okullarda basörtü takmama yasagi falan yok.

    Cevapla
  • 10. mücahid  |  Şubat 2, 2009, 23:30 Z

    arkadaslar bende madem ülkede kurtulus matearekesinden sonra özgürlük var her yerde ve ayrım gözetmeksizin olmasını istiyorum

    Cevapla
  • 11. ......  |  Şubat 11, 2009, 23:30 Z

    bence basörtülü üinsanlar okula girmemeli…. cok iyi kanunlarımız war

    Cevapla
    • 12. Sümeyye  |  Kasım 5, 2010, 23:30 Z

      Ben yurt disinda yasiyorum ve basortuluyum, bundanda gurur duyuyorum. Bu laïk ulkede üniversite de ve bir cok yerde dahil basortumuze karismiyorlar, sen kim oluyorsun da benim ulkemede benim basortume karisiyorsun ? Herkes kendi dinini secmekte özgürdür, seçtigi dinin kurallarina uymakta da özgürdür kimsenin de buna karismaya hakki yoktur. Bizler size basinizi kapatin diye baski yapmiyoruz sizin bize µöyle bir baski yapmaya hakkiniz yok ! Bu musluman ülkeyi laïk bir ülkeye yapcaz diye Müslüman insanlarin insalarin kisilik hak ve özgürlüklerine karisiyorsunuz.
      Senin ne kadar okuma özgürlügün varsa bizimde o kadar.
      Allah size hidayet versin.

      Cevapla
  • 13. Nur  |  Mart 1, 2009, 23:30 Z

    selamunalekyum, ben almanyada yasiyorum burda büyüdüm ve basörtüsü takiyorum burda hic sorunum olmadi. Okulda da rahatca takiyorum örtümü. Esra arkadasimin dedigi gibi Hristiyan bir ülkede bana bu özgürlük taniniyorda Müslüman bir ülkede kendi vatanimdami yasak? Toplasak acaba türkiyede basörtüsünü istemeyenlerin sayisi kactir? Medya sadece istemeyenleri gösterdigi icin onlar cok görünüyor!!!! “Allah´im! dilimizden Dua´yi, halimizden takvayi eksik etme” Allah-u teala yar ve yardimcimiz olsun ins.

    Cevapla
  • 14. aysen  |  Nisan 14, 2009, 23:30 Z

    S. Aleykum bas ortusu saci ortuyor beyni degil. basi kapali olup cok guzel basarilara imza atanlar yaninda basi acik olup sadece dunyevi zevkler ugrunda bos vakit harcayanlar var. Ben basortusu takiyorum ve cok mutluyum ustelik Hollada gibi bir ulkede dislandigimi bile bile kapaliyim. Ben buyum kimligimi hic bir dunya menfaaati icin degistirmem. Avrupali olmak dinini kulturunu satmak degil, Avrupalinin bilimsel alandaki guzelliklerini ornek almaktir!!!!!

    Cevapla
  • 15. ibrahim telmen  |  Nisan 18, 2009, 23:30 Z

    Yolda yürüyorum.Önümde bir bayan.Bir erkeğin en zayıf noktası olan göze hitap edici tahrik edici bir kıyafetle yürüyor.Ve ben istemeyerek de olsa o nu gördüm.Eve geldim gözümün önüne geldi ve kalbim bozuldu günaha girecek şeyler yaptım.Tamam bu benim ahlaki veya imani bir meselemdir ama bende bu yapıyı tetikelyecek hali uyandıran kişinin işlediğim günahta payı varmıdır,yokmudur.O nu o halde görmeseydim aklımada kalbimede birşey gelmeyecekti değil mi?Açık saçık giyinmekte özgürüm diyen bayanlara bu sorum.

    Cevapla
  • 16. Arif KOÇAK  |  Mayıs 10, 2009, 23:30 Z

    Biz bu topraklar üzerinde yaşadığımız sürece Başörtülü Bacılarım Baş Üstünde taşınacaktır. Mitinglerde ”Baş Örtüsü Namus Borcumuz ÇÖZECEĞİZ” deyipte şimdi oralı bile olmayanların NAMUSUNDAN ŞÜPHELİYİM.

    ” Bu Milletin NAMUSU Bu Milletin İnancı;
    BAŞÖRTÜSÜ BEZ DEĞİL DİNİMİZİN ÖZÜDÜR. ”

    Vesselam…

    Cevapla
  • 17. hilal  |  Temmuz 11, 2009, 23:30 Z

    ben de kapanmak istiyorum hemde çok ama aile baskısından dolayı yapamıyoruz çok dövüyolar beni ne olur müslüman kardeşlerim Allah c.c rızası için dualarınızı esirgemeyin benden selam ve dua ile..

    Cevapla
    • 18. gülşah  |  Eylül 6, 2009, 23:30 Z

      bende başörtülü bir genç kızım ve başörtümle hep gurur duydum her bayanında takmasını istiyorum baş örtü çok gözel birşey şimdiden tşkr ederim…

      Cevapla
  • 19. hilal  |  Temmuz 11, 2009, 23:30 Z

    bende kapanmayı çok ama çok istiyorum fakat aile baskısından dolayı bu ukdem hep içimde kalıyor. Çok dövüyolar beni kapanmayacaksın diye ben çok üzülüyorum kıldıgım namazlara bile laf eder oldular nolur ALLAH C.C rızası için dularınızı esirgemeyin benden müslüman kardeşlerim selam ve dua ile…

    Cevapla
  • 20. sevgi  |  Ağustos 31, 2009, 23:30 Z

    biz size yani erkeklere göre giyinmek zorunda değiliz. o sizin kendi nefsinizdir .siz bizi arzulamayacaksınız diye biz kendimizi kasamayız. özgürlük diyosunuz. açık bayanlara demediğinizi bırakmıyorsunuz. benimde çevremde kapalı bayanlar var . herkes istediğini yapabilir. ve emin olun bizim gibi insanlar olduğu sürece sizin başörtünüze kimse karışamaz . ama sizde kendi sınırlarınızı bilin . evet ben açık bir bayanım ve bu benim Allah ile aramda bir mesele. siz cennete gidersiniz tamam eyvallah. bizede kart yollarsınız ordan . tamammmı ? ama burda bize laf söylemeyin. yada size laf söylmeyen açık bayanları genelleme içine katmayın . açık ve çağdaş bir bayanım. Atatürk’ün izindeyim ve bununla gurur duyuyorum !

    Cevapla
  • 21. handan  |  Eylül 19, 2009, 23:30 Z

    ben başörtülü olmayı çok seviyorum ve başörtüsünü destekliyorum….
    🙂

    Cevapla
  • 22. Habbab  |  Ekim 9, 2009, 23:30 Z

    selamün Aleyküm kardeşlerim
    Bismillahirrahmanirrahim
    Her kim o Peygambere itaat ederse, Allah’a itaat etmiş olur.” (Nisa / 80)
    -“Ey iman edenler! Allah’a ve Rasulüne itaat ediniz….” (Enfal / 20)
    Allah’a ve Rasulüne itaat edin ve birbirinizle çekişmeyin…” (Enfal / 46)
    Peygamber size neyi verirse, onu alın; neden sizi nehyederse, ondan da sakının…” (Haşr / 7)

    kardeşlerim başörtüsü kuranda yok diyenler sizlere şunu sormak isterim yoksa siz kuranın bir kısmına inanıp bir kısmına inanmıyorsunuz nur süresi 31 ayetini biliyorsunuz vede bu ayeti kendinizce kendi hevesinizce tefsir ediyorsunuz vede diyorsunuzki bu ayet o zaman indi şimdi şunu sorarım Allah Resulu s.a.v hayatı boyunca yalan söylemedi yoksa onu yalancılıklamı itam ediyorsunuz öyle ya hayatında hiç bir şey gizli olmayan vede baş örtüsü en güzel şekilde anlatıyor vede şunuda söylemek isterim Allah cc iman vede Resuluna iman Resulullah s.a.v iman o ne verdiyse almakta sünnetini yaşamak ile olur benden size bir kardeş tavsiyesi sakın araştırmadan kendi hevesiyle mantık kuranları dinlemeyin biz müslümanların iki kaynagı vardır kuran vede sünnet bundan birini inkar fasıklıktır
    -“Allah’a itaat edin; Rasüle de itaat edin.” (Teğabun / 12)
    Her şeyi en iyi bilen Rabbimiz cc baş örsünü müslüman hanımlara farz kıldı şimdi namaz bizi nasıl kafirden ayırıyorsa baş örtüsüde imanın göstergisidir Resulullah sallallahu aleyhi ve sellem neler söylemiş okuayalım
    Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu:
    “Yarı çıplak giyinmek arabın giysisidir, iyice giyinip kapanmak ise îmanın örtüsüdür.”
    İbn Ömer radıyallahu anh. Taberânî.
    Allah, ilk muhacirlerin hanımlarına merhamet etsin! “Başörtülerini yakalarının üzerine vursunlar!” âyeti indiği zaman, elbiselerinin uygun yerlerini kesip başörtüsü yaptılar ve onu başlarına iyice örttüler.
    Aişe radıyallahu anha. Buhârî.
    Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu:
    “Kendi ailesinden başkası için süslenen gururlu kadın, kıyamet gününde karanlık gibi nursuz kalacaktır.”
    Meymûne Saad radıyallahu anha. Tirmizî.

    Evet kardeşlerim Allah vede Resuluna iman etmiş iseniz kendi heva vede hevesinizle konuşmamaya çalışın Allah azze ve celle ,ye emanet olun

    Cevapla
  • 23. yağmur  |  Ekim 11, 2009, 23:30 Z

    arkadaşlar hi ç üzülmeyin allah bizimle beraberdir allah eninde sonunda bunlara zulmünü tatıracaktır şimdi biz zulme uğruyoruz ama allah bize mükafatınıda verecek ben liselede başörtüsü yok die dışardın okuyorum kim istemezki gidip okulda ders almayı ama işte baskıcı rejim PEH SÖZDE ÖZGÜR ÜLKE ARKADAŞLAR ÖZGÜR ÜLKEYE BAKINNNNNNN

    Cevapla
  • 24. elifcan  |  Ekim 17, 2009, 23:30 Z

    başörtüsünü destekliyorum….
    sonuna kadar da destekleyeceğim

    Cevapla
  • 25. nefise  |  Ekim 31, 2009, 23:30 Z

    slma. ben almanya dan nefise.
    basörtüsünü sonuna kadar desdekliyorum.
    basörtüye karsi olan kisiler hic mi kurani kerimi acip okumamislar???
    türkiyede basörtü yasagi okullarda ve her yerde kalksin.
    Rabbe emanet olun…

    Cevapla
  • 26. cemile  |  Kasım 7, 2009, 23:30 Z

    Ülkemizin birçok sorunu vardır ama bence en saçma ve mantığa aykırı olanı başörtü yasağıdır.Ülkemizin utanç kaynağıdır.Kaldırılması için bi şekilde mücadele edilmelidirYalnız üniversitede değil kamuda da serbest olmalıdır.Yasağı kaldırma yetkisini elnde bulundurup da yeterli çabayı göstermeyenlerin hepsi çok büyük bir vebalin altına girmişlerdir.

    Cevapla
  • 27. swda  |  Kasım 26, 2009, 23:30 Z

    herkes özgürdür kimse kimseye hesap vermek zorunda değil yalnız unutmayalım ki; bir gün gelecek hepimiz Allah’a hesap vereceğiz bence bunu bilerek,düşünerek ve uygulayarak yaşayalım gerisi herkesin vicdanına kalmış birşey…

    Cevapla
  • 28. feryal  |  Aralık 22, 2009, 23:30 Z

    Ben 23 yaşında kapandım elhamdülillah. Ondan önce bu yalan dünyanın yalan cezbesine kapılmış bir gafildim. Giyinmek süslenmek (insanları hoşnut etmek için) güzel şeyler gibi geliyordu. Sonra Rabbim hidayet nasip etti ve bana şunu fark ettirdi: o giyim kuşamlar, süsler hepsi Yaradanın bir “OL” demesiyle yarattıkları içindi. Peki Allah’ın rızasını kazanmak için neden örtünmüyorum diye defalarca sordum kendime. Kaldı ki bir kadının özgürlüğüne kavuşması ancak tesettürle mümkündür. Diğer türlü dikkat çekici şekilde giyim, kuşam, makyaj vs. olduğunda bakan gözlerin hatta ileri gidip yaklaşmaya çalışan art niyetlilerin maddi – manevi baskılarından kurtulamaz. Rabbime çok şükür ki bunları bana fark ettirdi huzur içinde en ufak bir tereddütsüz örtündüm ve bunu sürdürüyorum. Allah her mü’min kardeşime nasip etsin. (AMİN)

    Cevapla
  • 29. melek  |  Ocak 29, 2010, 23:30 Z

    pazar gunu bana gorucu gelecek hic bir dusuncem yok insallah bu aksamdan itibaren 7 gun istihare yapacagim insalllah hayirlisi olur

    Cevapla
  • 30. kübra  |  Şubat 25, 2010, 23:30 Z

    baş örtüsünü destekleyen herkezi bende destekliyorum bi gün herkez anlayaccak yanlış yolda olduğunu inş o gün çok geç olmazzz kadının saçının bir telinin bile görünmesi haramken nasıl oluyoda bunu normalmiş gibi nitelendirebiliyorlar ben de bunu anlamıyorum bu insanlar kuran-ı kerimi hiçmi okumamışlar yaa bence hala toplumumuzda okadar cahil bilgisiz insanlar warki allah hepimizin yardımcısı olsunn allaha emanet olun

    Cevapla
  • 31. mü'min man  |  Nisan 13, 2010, 23:30 Z

    Alllah kullarını korur kollar bacılar merak etmeyin davamız uğruna ölmeye hazırız.aalh dualarınızı kabl etsin.amin

    Cevapla
  • 32. Ayise  |  Haziran 27, 2010, 23:30 Z

    salam aleykum
    Ortunmek guzeldir Allah kadinlara musluman kadinlara yahudi kadinlarindan secilmesi icin ortunmeyi emr eder Ben de Allaha sukur kapaliyim ve Hicabi cok severim Dinini seven Dininin emrlerini de sever 18 yasim olmasina ragmen dini bilgilerimi daha da artiriyorum Allah bizi cahil olup acik sacik elbiselere giyinmekden saklasin amin

    Cevapla
  • 33. angel  |  Ağustos 20, 2010, 23:30 Z

    selamlar bende aile baskisiyl örtündüm ..ama keske kendi istegimle kapansaydim bundan dolayi huzursuzum ..saygilar

    Cevapla

melek için bir cevap yazın Cevabı iptal et

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed