İletişim

bu Site; bir imamhatip projesidir.

Mail:>> Abrerah@gmail.com

103 Yorum Add your own

  • 1. Hasan  |  Nisan 11, 2007, 23:30 p

    Sayın Erdinç, bana hariçten gazel okuma. Madem namaz kötülüklerden alıkoyar niye o zaman bu namaz kılan adamların hepsi, Allah’ı tanımayan devletlerin vatandaşları?

    Cevapla
  • 2. pınar  |  Nisan 18, 2007, 23:30 p

    örtümüz namusumuzdur örtümüze kadar inip konuşacakları yerine türkiyeyi gevurlaştırmayı bıraksınlar hepsinin derdi türban deyil amac koltuk sevdasıdır nasıl insanları kandıralımdır.amaç zaten misyonerlerin müslümanı müslümana kırdırmasıdır aynen ırakta olduğu gibi rabbim inşallah bizimledir.

    Cevapla
  • 3. FATİH KAYA  |  Nisan 24, 2007, 23:30 p

    AYETİ KERİME VE HADİSİN İNSAN HAYATINA
    KAZANDIRDIKLARI NELERDİR?
    BU SORUNUN CEVABINI YARINA VEREBİLİRMİSİNİZ? ACİL

    Cevapla
  • 4. ibrahim asar  |  Nisan 24, 2007, 23:30 p

    selamunaleyküm allah (cc)bizim ne yapacağımızı önceden biliyor biz insanlar nasıl olurda bu yaşamdan imtihan ediliriz.bilinen şey yapılcak demektir eğer bilinmiyorsa haşa allah yok demektir yapacağımı o biliyor ben yaşıyorum cezasını ben çekiyorum burda kafa karıştıran bi durum yokmu bana bu konuda bilgi verirseniz sevinirim yaklaşık 8 9 senedir bu soruma beni tatmin edecek bi cevab almadım.inşallah siz bana beni tatmin edecek bi cevab da bulabilirsiniz

    Cevapla
  • 5. burcin  |  Mayıs 7, 2007, 23:30 p

    Ben Hollanda’da yasayan 19 yasinda bir genc kizim. Su an stajda oldugum icin namazimi kilamiyorum malum burasi Hollandalinin yeri, ama kendimi cok borçlu hissediyorum. Dusundum aklima birsey gelmedi, bu siteye girdim ve bunu paylasma ihtiyaci duydum. Benim Ne yapmam lazim? Sabah saat 08:00 da evden cikiyorum, o saatten once kilmam dogru olurmu?
    Bana cevap verirseniz çok sevinirim..

    Sevgilerimle, Burçin

    Cevapla
    • 6. xxx  |  Kasım 14, 2009, 23:30 p

      Akşama kaza namazı kıl arkadaşım :=)

      Cevapla
  • 7. nurdan  |  Mayıs 9, 2007, 23:30 p

    mrb.benim bi arkadaşım var.iyi bi insan ama kalp gözü kapalı.geçenler onla bayağı tartıştık.o yaratıcının varlığını kabul ediyo ama kuranda yazılı olan bazı ifadelerin kendisine yanlış geldiğini söylüyor.ben ona bunlara inanması için önce kuranın mucizelerini görmesi gerektiğini söyledim.ona lut kavminin helakından kalmış kalıntıları söyledim.ama onların yaşadığı bölge fay hatlarının üstündeymş.yani ilahi bi güçle etkisi yokmuş.siz ne dersiniz?

    Cevapla
  • 8. faruk  |  Mayıs 10, 2007, 23:30 p

    dinimize göre müzik ilahi tasavvuf vesair enstrümanlar ın karşılığı nedir. günahmıdır
    *

    Cevapla
  • 9. fikret  |  Mayıs 22, 2007, 23:30 p

    istihare namazından sonra ruyada gorulen mavı renk ne anlama gelıyor?

    Cevapla
  • 10. fevz  |  Mayıs 23, 2007, 23:30 p

    EVRENİ YARATAN ALLAHTIR ALLAH BİZE İYİYİ EMREDER KOTÜLÜKTEN KAÇINMAMIZI İSTER ATEİSLER NASIL OLUYORDA ALLAHIN VARLIĞINA İNANMIYORLAR ANLAMIYORUM

    Cevapla
  • 11. mehmet mardinli  |  Haziran 18, 2007, 23:30 p

    selamün aleyküm; değerli hocam ve kardeşlerim. Uzun süredir şirk, gizli şirki ve durumlarını okuyup anlamaya çalışıyorum. bir kaç sorum olacak mümkünse doyuruca bir cevap, hadisler ve ayetler ile açıklarmısınız?
    1-tasavvuf ve şirk
    2-tasavvufta şirk
    3-nakşi tarikatına bağlıyım; tarikat adaplarında şirke düşmemem gereken noktalar
    4-Diğer yandan şirkin hükümlerine baktığımda çoğu kardeşimizin hataya düştüğünü görüyorum ne yapmalıyım nasıl açıklamalıyım

    Cevapla
  • 12. pelin  |  Haziran 20, 2007, 23:30 p

    kuranda alevi erkegiyle evlilik günahmı diye birşey varmı ben mealini okudum ama birşey yok gibi gördüm yardımcı olurmusunuz

    Cevapla
  • 13. şebnem  |  Temmuz 2, 2007, 23:30 p

    bazı insanlar- bunlar genelde açık olanlar- ‘BEN ALLAHA İNANIYORUM, ELHAMDÜLİLLAH MÜSLÜMANIM AMA BEN KAPANAMAM BENİM YAŞAYIŞ FELSEFEM BU’ diyorlar bende kapalı bir bayan olarak diyorum ki benimde yaşayış felsefem bu. bir müslüman kadının kıyafetindeki felsefede örtüdür. biz nasılsa yarı çıplak gezen kadnlara karışmıyorsak onlarında bize karışmaya hakları yoktur.
    YÜCE RABBİM BÜTÜN MÜSLÜMANLARI (gerçek müslümanları) KORUSUN!!!!!!!!!

    Cevapla
  • 14. MUSTAFA  |  Temmuz 3, 2007, 23:30 p

    evet güzel olmuş emeği geçen herkese teşekkür ederim

    Cevapla
  • 15. fikret  |  Ağustos 4, 2007, 23:30 p

    selamün aleyküm hocam 15 gün önce kıbrıs’a ziyarete gittigimde diyanet takvimindeki ezan saatlerine göre namaz kıldım fakat ikindi namazı diyanet takviminde belirtilen saat 16:50 ezan-ı muhhammed 18:15 okunuyor benim kıldıgım namaz takvime göre kıldım acaba namazlarımı iade etmem gerekiyormu ‘ yanlız ikindi ezanlarında degişiklik var ‘ magusa ve iskele bölgesi diger vakitler takvime göre dogrucevabınız bekliyorum hayırlı günler

    Cevapla
  • 16. Hakki Yılmaz  |  Eylül 26, 2007, 23:30 p

    selamlar, Benim bir sualim vardı, 36 yaşında kendisi yolcu iken şöförün dikkatsizliği ile ölen eşime, kimileri şehit diyorlar, bu ne kadar doğrudur,

    Allah sevdiği kulu yanına erken alır derken, buradan da beni acaba sevmiyormu ben cehennemlikmişim gibi bir durum ortaya çıkıyor bunu merak ediyorum.
    şimdiden ilginize teşekkür ederim.

    Cevapla
  • 17. bibomedia.com  |  Mart 9, 2008, 23:30 p

    🙂

    Cevapla
  • 18. ZEYNEP  |  Haziran 6, 2008, 23:30 p

    BİLGİSAYAR BAŞINA GEÇİPTE ALLAH’IN ADINI BİLE ZİKRETMENİZ ÇOK GÜZEL.KALDI Kİ SORULAR SORUP DOĞRUYU ARAŞTIRMANIZ DAHA DA GÜZEL.ALLAH HEPİMİZDEN RAZI VE MERZI OLSUN.

    Cevapla
  • 19. Burak  |  Ağustos 13, 2008, 23:30 p

    Benim sorum kader ve kaza ile ilgili ve Allah rızası için biri bu sorumu cevaplasın.Ben Allah’a inanan biriyim fakat bu soru içime bir şüphe düşürdü.Allah her şeyi bilir(Geleceği ve Geçmişi) bu Allah’ın sıfatlarından biridir.İslamiyet’te cüz-i irade diye bir şey var.İyiyi yada kötüyü seçme hakkı bana tanınmış.Eğer Allah benim kötüyü seçeceğimi Allah biliyorsa yani benim ne yapacağım belli ise burada özgür iradeden nasıl bahsederiz?Lütfen şu örneğe dikkat edin.Benim bir robotum var ve elimdeki kağıdı hangi yöne çevirirsem o yöne hareket ediyor.Yani ben onu hangi yöne çekersem o tarafa hareket ediyor.Diyelimki sokakta 10 milyar para bulduk ve bu para haram.Allah mademki benim onu alıp almayacağımı biliyor.Mademki benim ne yapacağım belli.Burda özgür iradeden nasıl bahsederiz?Burda irade olmaz ki.Robot örneğindeki gibi oluruz.Ne tarafa gitmem isteniyorsa o tarafa giderim benim seçme şansım yada iradem olmaz.Ne dersiniz?

    Cevapla
  • 20. fatma  |  Kasım 16, 2008, 23:30 p

    çok afedersiniz balgam orucu bozarmı?lütfen cevabını öğrenebilirmiyim

    Cevapla
  • 21. mustafa temizkan  |  Kasım 19, 2008, 23:30 p

    bekar bir bayan çocuk yok anne baba vefat etmiş kardeşleri var durumları iyi birininki biraz zayıf bu kadın dairesini bir vakfa vermek istiyor ve diyor ki kardeşlerime haksızlık etmiş olurmuyum onlara versem özellikle durumu biraz zayıf olana mi yoksa bağış mı yapayım diye sual buyurdular
    bu konuda bize cevaplarınızla yardımcı olurmusunuz

    Cevapla
  • 22. betul  |  Aralık 6, 2008, 23:30 p

    selamun aleykum hocam ben bırını sevıyordum onun ıcın hayırlımı dıye annem ıstıhareye yattı televızyon dolabını gormus ama grı renk ne anlama gelır bana bır yorum yapın hocam

    Cevapla
  • 23. GÜNAY TÜRKOĞLU  |  Aralık 25, 2008, 23:30 p

    ALLAHIN VARLIĞINI BULMAK İSTEYEN HERKESE KENSİNE BAKMASI YETERLİ NERDEN GELDİ NEREYE GİDİYOR SONUNDA VARIŞ ONA DIR O DA SİZE YAPTIKLARINIZI HABER VERECEKTİR……..BU HAYATIN BOŞ OLDUĞUNU MU SANIRSIN ZAVALLI İNSAN SONUNDA NE DOSTUN KALIR NE DE AKRABAN ECELİN VE AMELİN İLE BAŞ BAŞASIN.ALLAH ÜMMEDİ MUHAMMETTEN RAZI OLSUN…….AMİN.HASBİNALLAHÜ VE NİMEL VEKİL..

    Cevapla
  • 24. semos  |  Ocak 1, 2009, 23:30 p

    ya peygamber efendimizin akla ve bilime verdiği önemi bir türlü bulamıyorum bana yardımcı olur musunuz?

    Cevapla
  • 25. funda  |  Ocak 7, 2009, 23:30 p

    kadinlarin özel hallerinde tirnak kesebilirmi?

    alkolu sampiyon kulanilabilirmi?

    namazlari vaktinde kilamayip kaza yapinca günahmidir?

    Cevapla
  • 26. cansu  |  Ocak 30, 2009, 23:30 p

    lütfen soru bulanlar nasıl bulduklarını yazsınlar yazarlarsa sevinirim

    Cevapla
  • 27. uğur  |  Mart 11, 2009, 23:30 p

    sürelerin anlamınıda yazın

    Cevapla
  • 28. uğur  |  Mart 11, 2009, 23:30 p

    alevilerin dini sorumlulakları varmıdır

    Cevapla
  • 29. offff  |  Nisan 8, 2009, 23:30 p

    kuranın akla ve bilme verdiği önem

    Cevapla
  • 30. ATİ  |  Nisan 13, 2009, 23:30 p

    selamun aleyküm sorum istihare namazıyla ilgili olacak namaza başladım ancak hiçbişey görmedim gördüğüm rüyada da renkler yoktu insanlar vardı bu ne anlama geliyo merak ettim yorumlarsanız sevinirim illa renk mi görmemiz gerekiyo

    Cevapla
  • 31. mujgan  |  Ekim 22, 2009, 23:30 p

    sayin hocam size cok garip bi soru sormak istiyorum benim Allaha inancim cok buyuk ama bazen oyle oluyoki gunah oldugunu bili bile isliyorum ve kendimi soyle avutuyorum nede olsa sonra dua okuyup affediricem kendimi die sizce bu dorumudur isledim gunahlar ise yalan soylemek ve yemin etmek yalandan nolursunuz bana yardim edin bekliyorum

    Cevapla
  • 32. ayse  |  Aralık 21, 2009, 23:30 p

    selamün alüküm ben bir istihareye yattım beyaz kagıt mavi kolye ve turuncu gördüm çok bunalımdayım iş kurmayı düşünüyoruz ama hayırlımı olur hayırsızmı bilemiyorum çok rizkli bizim için ne olur bu renkleri açıklarmısınız

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


%d blogcu bunu beğendi: